Pages

Friday 8 June 2018

Positive vibes

Hei, 
mõni aeg tagasi Bio Marketis uudistades, leidsin poest kvartsikristallid mis annavad joogiveele energiat. Joogivees ei ole mul olnud aega neid veel kasutada- seisavad aknalaual, maitsetaimede kõrval. Minu energiat kristallid veel mõjutanud ei ole (kuna ma pole neid õigesti kasutanud), aga tundub, et nende kõrval asuvale basiilikule küll nad meeldivad.


Aina tihedamini kannan oma käe ümber Kristjani tädi poolt kingitud roosast kvartsist käevõru. Roosa kvarts on südamekivi, armastusekivi ning aitab stressi leevendada. Stressi leevendamine sobib praegusel hetkel eriti hästi, kuna ma alustasin tööd uues kohas kus on mul hetkel õppeperiood (mis on hetkel väääga stressirohke minu jaoks).
Samuti on kvarts suurepärane energia puhastamiseks. Nimelt aitab kvarts lahti saada negatiivsest energiast ja aitab viia energia kõrgeima positiivsema tasemeni.
Mina isiklikul usun kristallide jõusse juba pikemat aega ning ma pole päris kindel kas asi on mõtlemises, aga see käevõru mingil määral rahustab mind.


Roosa kvarts kuulub kvartside perekonda ja on kristallidest kõige võimsam ravitseja. Kristallide omamine eeldab ka seda, et nende eest hoolitsetakse. Et nemad saaksid sina aidata, peab nendesse suhtuma hoole ja armastusega - annad ja saad vastu. Roosa kvarts tahab korra nädalas jooksva vee all loputamist ja päikese käes ennast energiat täis laadida. :)


Soovitan igaühel leida enda ellu selline kristall mis just neid aitab.
Minu oma juhtub olema kvarts :)
Millised on teie lemmikud kristallid? :)

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign