Pages

Friday 25 May 2018

Dr Hauschka & Ontic minerals

Hei, 
seoses tervisliku toitumisega, olen hakanud tähelepanu pöörama, mida ma oma näole kannan. Nagu te kõik nkn teate, siis minu nahk on akne poole kalduv ning väga tundlik. Kahjuks on müügil väga palju meigi tooteid mis tekitavad aknet ja allergiat ilma hoiatamata, et need sisaldavad palju nahale ärritavaid koostisosasi.
Mai kuu alguses kulutasin meigi peale natuke rohkem raha ja seotasin endale tooted, mis on naha vastu hellad ning ei sisalda keemiat. Olen Dr. Hauschka kohta palju head kuulnud, ning otsustasin ka ise järgi proovida. Ainuke negatiivne asi mis mul öelda oleks, on nende toonide valik. Mulle meeldiks väga soetada nende peitepulk, aga kahjuks minu tooni neil pole. Nende päikesepuuder on nüüd üks mu lemmikumatest meigitoodetest- see sulab perfektselt nahaga ühte ning näeb väga loomulik välja. See ei ummista mu poore ning tal on tugev pigment, ning mis on minu jaoks oluline - see ei sädele ehk on matt. 


Ostsin ka nende kulmu- ja ripsmegeeli. Kulmud täidan enne kulmupliiatsiga seest ära ja kammin geeliga ilusti paika. Toode ei jäta kulmusid kõvaks, vaid pigem loomulikuks ja pehmeks. Kui ripsmed enne koolutada, siis aitab geel neil päeva jooksul ilusasti paigal püsida, ilma koolu kaotamata.



Samuti ostsin endale ka mineraalpuudri, mida kasutada lühematel tööpäevadel jumestuskreemi asemel. Kahjuks ei pea toode minu nahal eriti kaua vastu ja haakub mu naha külge mõningates kohtades veidralt. Toode on muidu hea aga mina jah kahjuks seda üle 5h kanda ei saa. Katvus on tal enam vähem, punetus kumab läbi ikkagi, aga mineraalkosmeetika kohta olin heas mõttes üllatunud.
Toote ostsin poest Pillerkaar, mis asub Solarises.




No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign