Pages

Thursday 19 July 2018

Life Update (Juuli)

Hei, minu juuli kuu on läinud siiani vägagi tegusalt. Harjun ja toimetan uues töökohas aina vabamalt, millele on kindlasti kaasa aidanud väga suurepärane kollektiiv. Olen saanud see aasta suve nautida, kuna töötan poole kohaga. Sõbrannaga mere ääres jalutamas käinud, trenni teinud ja võtnud elu nii nagu ta on. Kuna kolisin juuni lõpus täitsa enda ette elama, olen pidanud õppima üksi olemist. Üksi olemine on minu jaoks alati raske olnud. Ma hindan neid hetki mil saan rahulikult hingata ja tegeleda enda asjadega, kuid ülejäänud päeva veedaksin meeleldi kellegi seltsis.  Nüüd on mul aga enda väike armas pesake, kuhu saan vajadusel maailma eest peitu pugeda.

Uues pesas on oldud aeg ei ole aga väga rahulik olnud. Küll on probleemid kanalisatsiooni, külmkapi, pesumasinaga ja nüüd tagatipuks veel hiirekestega olnud. Õnneks on mu korteril hea omanik, kes kodumasinad välja vahetas ning hiirtest sain ka täitsa ise suure julgusega lahti. :D


Kuna uues kodus saan ise valida, mida ma siia ostan ja mida mitte, siis mu toitumine ka kindlasti paremaks muutunud. Nt leiab mu menüüs hulgaliselt rohkem smuutisi kui varem. Joon smuutisi niisama või teen nn smuutikausikesi. Kui tavaliselt banaani või õuna söömine tüütab ajapikku ära, siis smuuti sees on nad imelised.

Kuna tervislik toitumine ja trenn on jälle vana hea rütmi sisse saanud, on tõusnud hulgaliselt mu enesekindlus. Varem ei leidnud mu instagramist väga palju selfisi, kuna ma ei tundnud ennast piisavalt atraktiivsena. Mitte, et kellelegi teisele vaid ma ei olnud ise endast väga vaimustuses. Ma ei postitanud pilte prillidega, kuna ma arvasin, et need teevad mu ümaraks ja koledaks. Üksi elamine ja ainult enda jaoks olemas olemine, on mulle õpetanud rohkem ennast armastama. Minu arvates tuleb ilu inimese seest. Kui sa oled hea inimene ehk hoolid loomadest, oled sõbralik ja viisakas- kiirgab sinust juba positiivsust mis muudab sind automaatselt atraktiivsemaks. Ning alati tuleks meeles pidada, et kõik kehad on ilusad!
PS: Riisipudru pähklikreemi ja vaarikatega..Palun proovige seda. See on imeline!!
Lugesin juba ammu sellisest asjast nagu kuivharjamine, kuid pole julenud proovida. Umbes nädal tagasi võtsin ennast kokku ja ostsin kaubamajast sobiva harja ning proovisin järgi. Tulemused on väga mõnusad ning kui soovid rohkem teada saada sellisest asjast nagu kuivharjamine siis anna aga teada :)
PS: Lohilo'l on laktoosivabad proteiini jäätised mis maitsevad väga hästi. Minu isiklik lemmik on banaani maitseline ja ei suuda enne söömist lõpetada kui põhi juba paistab. 


Kaunist suve kõigile! :)

xx





No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign