Pages

Monday 14 May 2018

Uued ilulemmikud


Mõni aeg tagasi tellisin endale väidetavalt imetegusi tegeva seerumi Madaralt. Tegu on professionaalse tugevtoimelise seerumiga mis taastab nahas niiskustaseme ja suurendab naha veevarusid. Olles seda nüüd umbes kuu aega kasutanud, võin öelda , et olen leidnud uue lemmiku. Mu nahk on olnud alati kuiv ja kaldunud akne poole, aga nüüd on mu nahk siidine ja näeb välja nagu ma jooks iga päev nõutud koguse vett ( mida ma kahjuks ei tee aga üritan). Meigi kandmine on jälle rõõm. Varem olid mu silmade all nii kuivad laigud, et meik lihtsalt koorus maha või nägi väga kole välja - mida enam ei ole! Isegi mu akne on maha rahunenud ja esimest korda üle kümne aasta, tunnen uhkust oma naha üle ning ei ole tahtmist seda jumeka alla peita. Ja kui see väike pudel seerumit suudab minus selliseid tundeid tekitada, siis soovitan seda julgelt teile ka. See on küll natuke kallis, aga uskuge mind see on igat oma senti väärt! 


Koos seerumiga tellisin ka Weleda kreemi. Kreem on väga paksu konsistenstiga ning sobib ka kõige kuivema naha niisutamiseks. Mul isiklikult on olenemata aastaajast väga kuivad jalad ning selle kreemiga püsivad nad ilusad ja niisutatud lausa mitu päeva. Tellisin alguses igaks juhuks väiksema tuubi aga nüüd tuleb juba suurem osta. Olen väga rahul ning soovitan soojalt :)







No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign