Pages

Sunday 15 April 2018

Favourite healthy snacks and breakfast

Uuest aastast olen üritanud paremini toituda kui varem. On olnud nii tõusud kui ka mõõnad, aga kõige paremini tunnen end ikka siis kui olen rämpstoidu asemel midagi kehale kasulikku söönud. Mul on väga hea meel, et olen hommikul jälle sööma hakanud. Kui varem ostsin poest paar saiakest ja sõin need tööl alles lõunapaiku ära, siis nüüd olen hakanud hommikuti putru sööma. Väiksest saadik pole puder mulle väga maitsenud, ega nad nüüdki mu lemmikud pole, kuid ma õpin neid aina rohkem armastama. Minu nr 1 lemmik on riisipuder erinevate puuviljade ning pähklikreemiga.  Kahjuks on jäänud  need toitvamad toidukorrad vabadesse päevadesse kuna tööpäeva hommikul on uni magusam, aga eks ma üritan ennast parandada. Postitan edaspidiseks inspiratsiooniks paar pilti oma lemmikutest ka :)
Banaanipannkoogid kiiviga
 Peale joogat mõnusad mango krõpsud ja 100% õunamahl
Putru teen alati mandlipiimaga (mul on laktoositalumatus) 
 Riisipuder pähklivõi,kaneeli ja toorkakaoga

Riisipuder kiiviga
Orgaaniline porgandi püreesupp kookospiimaga (sobib hästi, kuna ei sisalda laktoosi)
Kõikides toitudes mis sisaldavad jahu, kasutan seda :)
Samuti mõnus vahepala- juba valmis smuuti

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign