Pages

Thursday 17 May 2018

Tervislik aprill ja mai

Hei, 
aprilli algus oli natuke konarlik, aga eks seda ole iga kuu algus minul. Siiani on mul isegi üllatavalt hästi läinud. Mõned tagasilöögid on olnud ehk ühe korra mäkis ja mõned kommi pakid, aga enamusajast olen ikka hästi toitunud. Mu lemmikud on hetkel bataat ja ananass. Ma pole elu jooksul ka nii palju ananassi tarbinud, kui selle pooleteise kuu jooksul :D .
Lemmikud snäkid on porgand, ananass ja kummikommid bio marketist.
Kuna alati ei jaksa tööle sööki kaasa teha,siis võtan lõunaks tihti rimist kartuliputru.
Kuna mul on laktoosi talumatus ja liha (peale kana) mulle väga ei maitse siis minu menüüst neid väga ei leia. Esimene toidu postitus on natuke ligadi logadi- ma üritan seda ajaga parandada ja täpsemaks muuta. All on mõned pildid mis on olnud meeles pildistada. :) Loodan, et need on ka teile natuke inspiratsiooniks :)

100% puhas apelsinimahl ja porgandid
Üks lemmikutest- Spinat,tomat ,bataat ,kana
Köögiviljad ja ise kooritud krevetid
Snäkiks ananass
Hommikuks pudru kõrvale ananassi ja rohelist melonit
Vasakul: Restoran Toa kana paprikaga / Paremal: Spinat koos natukese kurgi, tomati ja kanaga





No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign