Pages

Saturday 8 September 2018

August 2018

Tere sügis...

...ja tere sügisega alati kaasnevad gripihood. Istun kodus, kurk haige ja nina umbes ning mõtlen mida teha. Pole ammu külastanud teid. Minu elus puhuvad uued tuuled ning varsti jagan neid ka teiega. Praegu, aga tuletame meelde mida kõike ma siiani korda olen saatnud.  Augusti kuu on olnud tõusude ja mõõnadega. Olen veetnud palju aega enda seltsis ja üritanud sellega ära harjuda. Mõned päevad on lihtsamad, mõned raskemad.
Hea sõbranna Anna tuli Hollandist tagasi Eestisse mõneks ajaks. Käisime koos tema ja paari sõbrannaga veel Vanalinna uudistamas ja head laktoosivaba jäätist söömas. Mida rohkem eemal ja kaugemal sa oma lähedastest sõpradest oled, seda rohkem taipad kui vajalikud nad normaalseks funktsioneerimiseks on. Kui palju naeru ja õnne nad sinu ellu toovad. Neid hetki peab väärtustama.


Samuti käisin sõbranna Elisega väljas head toitu nautimas. Ma ei ole väga uute toitude proovija aga see salat ja bataadi friikad, minu arvates Tallinna parimad toidud. Leiate need Pizza Americanast ;)



Töölt anti mulle mini puhkus, peale suure kampaania ehitamist, mille üle ma väga tänulik olin. Maal soojade ilmadega muru sees lebamine laeb akusi väga hästi. Mulle meeldib linna mugavus, et kõik on käe-jala juures, aga ma kuulun siiski loodusesse. Ma olen looduses üles kasvanud. Ma armastan loodust ja loomi üle kõige, nende keskel tunnen ma ennast kõige paremini. Pidasime Anna ja Eveliniga veiniõhtut ning järgmine mainimist vääriv asi, oli meie Soome reis. Käisin Soomes koos Evelini ja poistega. Mul ei olnud alguses plaan üldse minnagi, aga Kristjan pakkus, et lähme ikkagi. Sai VÄGA palju kõnnitud ja ägedaid kohti avastatud, kuhu tahaks kindlasti veel tagasi minna :)



Samuti sisaldas August ka palju trenni, tervislike toitusi ja kuhjaga enesearmastust. Ennast tuleb õppida armastama, kui sa ise ennast ei armasta, kuidas siis seda veel teised teevad ;)

xx

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign