Pages

Friday 24 November 2017

OMA


Paar päeva tagasi jõudsid minuni OMA firma  tooted. Tellisin poest kookose dušigeeli ja kingituseks oli kaasa pandud sheavõi huulepalsam (mis on väga armas neist). Esitasin tellimuse pühapäeva öösel ja teisipäeva hommikuks oli pakk kohal. Neiu kes paki mulle ukse taha kohale tõi, oli väga sõbralik (ma olin just voodist välja roninud kella peale..hihi) ja automaatselt sai  päev positiivse alguse . Karp mille sees pesugeel ja huulepalsam tulid , oli minu nimega, mis on minu arvates väga lahe viis iga inimese karp unikaalseks teha. Huulepalsami proovisin kohe järgi ning tulemuseks olid üllatavalt kaua pehmena püsivad huuled. Sheavõiga huulepalsam on naturaalne (nagu kõik nende tooted) ning sisaldab veel mandliõli mis tagabki pikaajalise niisutuse. 


Dušigeel lõhnas imeliselt ja keha peal väga vahtu ei läinud, mis on hea, sest vahtu ajavad tavaliselt geeli sees olevad kemikaalid mis pole naturaalsed. Peale pesu oli nahk mõnusalt pehme ja ei vajanud väga niisutamist. Elukaaslane kellel on tavaliselt peale igat pesu talvel õlad väga kuivad, avastas peale pesu, et oh seekord polegi. 
Samuti suur boonus selle firma juures on abivalmidus teiste vastu. Nimelt iga ostetud toode annetab OmaGive Foundationile millega nad aitavad abivajavaid perekondi ja organisatsioone. Mina soovitan nende tooteid :) 
Rohkem infot leiad nende kodulehelt https://oma.care 


No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign