Pages

Sunday 20 September 2015

3 kuud nisuvabalt!

Selle kuu lõpuks olen elanud juba 3 kuud nisu vabalt. Alustasin seda rännakut umbes suve keskpaigas ja pole olnud päeva mil mu kõht pole mind selle eest tänanud. Kõht ei valuta ja parem enesetunne.
Siiani olen asendanud igapäevased nisuallikad tervislikumate toodetega.
Saia olen asendanud 100 %  rukkileivaga. Pasta olen aga riisinuudlitega asendanud. On palju erinevaid tervislike võimalusi. Hetkel on minu lemmikud rukkipannkoogid mee ja jõhvikatega.
Muidu olen väga hoolas ning jälgin mida ma söön, kuid reedel ning laup.  sõin ära suure koguse nisujahu, niiet ei saanud arugi. Nüüd tänu sellele käib kõhus triangel, mis ei ole just kõige meeldivam. Niiet, kui alustate nisuvaba toitumist, ärge kalduge teelt kõrvale, kõrvalnähud ei ole toredad!Praegu on juba kõik korras ja tagasi nisuvaba elu juures.


No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign