Pages

Sunday 18 May 2014

To Do List

18.05.2014

" To do list "

Viimasel ajal olen mõtlema hakanud...Ma olen eestlane, aga pole Eestis peaaegu kusagil käinud.
Pole külastanud meie teletorni, ei mõisaid, ei midagi vaatamisväärset.
Olen veetnud enamus suved maal vanaema ja vanaisa juures, mis on väga mõnus.
Seepärast otsustasin koostada "To do list"`i. 
Minu nimekirja kuulub nii mõisate kui ka teletorni külastamine. Suureks katsumuseks on üldse end kodust välja ajamine, kuna ma olen selline inimene kes viidab vabaaja pigem kodus, kui kusagil väljas. 
Teine kindel asi millega ma lihtsalt pean hakkama saama, ilma mingisuguste vabandusteta, on sport.
Enda liigutamine ja tervislik eluviis praegu, tänavad mind ja sind hiljem, kui sa oled juba eakam.



xoxo




No comments:

Post a Comment

Copyright @ Marii-Elisabeth. Blog Design by KotrynaBassDesign